מטענים לסוללות ליתיום לטיסנים , מכוניות על שלט , רחפנים וכ'
1. כלל הסוללות באשר הם עלולות להתלקח בעת הטעינה/אחסנה/שימוש.
2. אין להטעין/להשתמש בסוללה פגומה או שניזוקה או חשש לפגם כלשהו מחשש להתלקחות או התפוצצות , כגון נפיחות או פגיעה במעטפת.
3. אין להטעין ללא השגחה, יש להימצא בקרבת מקום הטעינה למשך כל זמן הטעינה, ובסיומה לנתק את הסוללה מהמטען ואת המטען מרשת החשמל.
4. הטעינה תתבצע כשהמטען והסוללות נמצאות על רצפת אבן בלבד ולא בקרבת חומרים דליקים,אין להטעין סוללה כשהיא מחוברת לציוד\מייד אחרי השימוש \ כשהיא חמה.
2. אין להטעין/להשתמש בסוללה פגומה או שניזוקה או חשש לפגם כלשהו מחשש להתלקחות או התפוצצות , כגון נפיחות או פגיעה במעטפת.
3. אין להטעין ללא השגחה, יש להימצא בקרבת מקום הטעינה למשך כל זמן הטעינה, ובסיומה לנתק את הסוללה מהמטען ואת המטען מרשת החשמל.
4. הטעינה תתבצע כשהמטען והסוללות נמצאות על רצפת אבן בלבד ולא בקרבת חומרים דליקים,אין להטעין סוללה כשהיא מחוברת לציוד\מייד אחרי השימוש \ כשהיא חמה.
5. אין להשתמש, להטעין , לאחסן סוללה ששינתה את צורתה הפיזית כגון נפיחות או פגיעה במעטפת . אחסנת סוללות גם כשהם תקינות תהיה בקופסת מתכת ו/או שק יעודי, במקום מוצל וקריר , באחסנה מעל חודש יש לוודא כי הסוללה בכ 50% טעינה. גמר תוקף שימוש לסוללת ליתיום שנה מיום הרכישה,על הלקוח לבצע את המעקב לתוקף ולזרוק את הסוללה לפח מחזור סוללות מתאים